Новітній високоефективний DC-Inverter компресор

 

У серії G+ застосовується новий високопродуктивний DC-Inverter спіральні компресори Hitachi із камерою високого тиску і з вбудованою системою сепарації масла, яка затримує більшу частину масла в компресорі завдяки унікальній схемі руху холодоагенту всередині компресора.

Перероблена конструкція спіралей і оптимізація подачі холодоагенту дозволяє досягти найбільших значень енергоефективності у всіх режимах експлуатації і особливо при частковому завантаженні системи.

 

Високонапірний вентилятор

Напір DC-інверторного вентилятора 85 Па в базовій комплектації дозволяє організовувати відведення теплого повітря від блоку за допомогою повітроводу при розміщенні блоків на технічних поверхах.

Ротація і резервування

Ведучий блок у системі змінюється під час роботи, що забезпечує рівномірність вироблення моторесурсу всіх блоків.

Система здатна працювати як з непрацюючим компресором (в двокомпресорному зовнішньому блоці), так і з несправним зовнішнім блоком. Це дозволяє підтримувати мікроклімат в приміщенні на період ремонту та обслуговування блоків.

«Нічний» режим

Особливий режим роботи зовнішнього блоку, який знижує рівень шуму в нічний час на 10 дБ(А) порівняно з режимом повного завантаження.

Компактні габарити

Блоки системи Hi-Flexi володіють компактними розмірами, що дозволяє транспортувати їх навіть у вантажному ліфті при підйомі на покрівлю. Для перевезення блоку не потрібен кран, досить вилочного навантажувача.

Функція очищення від снігу

Зовнішні блоки, підключені до електроживлення, визначають наявність на них снігу за допомогою спеціального датчика. При надходженні сигналу, вентилятор зовнішнього блоку починає обертатися, здуваючи сніг з лопастей і корпусу. Це запобігає заледенінню крильчатки вентилятора і можливому її заклинювання.

Температурний діапазон роботи

Технологія вирівнювання масла

Система Hi-Flexi обладнана інтелектуальною системою розподілу масла між компресорами зовнішніх блоків, об’єднаних в одну систему. Завдяки цій системі при з’єднанні блоків не потрібно додатковий масловирівнюючий трубопровід.

Також система Hi-Flexi обладнана автоматичною системою повернення масла, що позбавляє трубопровід від додаткових маслопідйомних петель.

Гнучка конфігурація фреонових комунікацій

Максимальна фактична довжина ділянки траси: 190 м

Сумарна довжина всіх ділянок: 1000 м

Перепад висот між внутрішнім і зовнішнім блоком: 70 м (зовнішній блок вище), 90 м (зовнішній блок нижче)

Перепад висот між внутрішніми блоками: 30 м

Відстань від першого рефнета до самого віддаленого блоку: 90 м.