Заснована в 1969 році, як невелике підприємство по виробництву радіоприймачів, корпорація Hisense ось уже протягом 45 років демонструє зростання і ефективний розвиток в багатьох сферах бізнесу. Завдяки своїм новим технологіям і відмінній якості, Hisense є одним з провідних брендів Китаю. Hisense має понад 20 дочірніх підприємств, що займаються розробкою і виробництвом телекомунікаційного, мультимедійного обладнання та побутової техніки, включаючи побутові і промислові кондиціонери, холодильники і пральні машини. Якщо в 1992 році товарообіг корпорації становив 50 млн. $, то в 2012 він зріс до 12,8 млрд $. Щорічно корпорація виробляє 12,3 млн. телевізорів, 10 млн. холодильників, 9,3 млн. кондиціонерів, 6,6 млн. мобільних телефонів.

Точно і грамотно розроблена стратегія дозволила Hisense стати незалежним дослідницьким підприємством і увійти в лінійку світових лідерів технічних інновацій. Загальна чисельність співробітників близько 75 000 чоловік по всьому світу. Більше 3 800 працівників створюють і впроваджують у виробництво інновації і технології від Hisense. Корпорація має 7 дослідих інститути в Чанчжен, Циндао, в Північній Америці і Європі. Має 13 виробничих філій по всьому Китаю і 4 філії за кордоном: в Південній Африці, Алжирі та Єгипті. Корпорація Hisense – це перша корпорація в Китаї, яка випустила на ринок кондиціонер з інверторним керуванням, і до цього дня, лідируючий китайський виробник інверторних кондиціонерів на світовому ринку.

Продукція Hisense продається більш ніж в 130 країнах світу. Корпорація має свої Штаб квартири в Північній Америці, Європі, Австралії, Африці, Південно-Східній Азії. У корпорації є партнери і дистриб’ютори по всьому світу.

Hisense отримала в спадок вікові етичні традиції співпраці, які збиралися і розвивалися тисячоліттями. Ці традиції засновані на здоровій співпраці, високій якості і чесності. У корпорації поважають і лояльно ставляться до партнерів по бізнесу. Hisense має спільні підприємства з такими світовими брендами як Whirlpool, IBM і Hitachi. Бере активну участь у співпраці в найширшому спектрі розвитку технологій, виробництва, досліджень і маркетингу.