Чи є сенс переосмислювати життя? Hisense стверджує, що є !

Багато хто вже чув цю відому притчу:

 

На будівництві працювали три людини. Вони виконували однакову роботу. Кожного з них запитали, що він тут робить.

– Я кладу цеглу, – сказав один.

– Я заробляю собі на життя, – відповів інший.

– Я будую храм, – сказав третій.

null

Колись в далекому 1969 році, заснувавши фабрику з виробництва радіоприладів, ми почали «класти цеглу» щоб «заробити собі на життя». Але з часом ми переосмислили свій підхід до того, що робимо і почали «будувати храм». Так, зовні, наша робота здавалося залишилася такою ж, як і робота інших, але внутрішній зміст роботи змінилося. Відчуття та ефект від цього стали  іншими. Особливо, якщо поглянути в перспективу. Зараз все, що ми створюємо, ми створюємо для вас. Компанія Hisense вірить, що все, що створюється нами, повинно робити ваше життя простіше, краще і цікавіше. Тому ми бачимо сенс нашої роботи в тому, щоб всі могли отримати доступ до найсучасніших японських (Hitachi, Lucent, Matsushita, Sanyo, Toshiba) та американських (NEC, Qualcomm) технологій, які використовуються в нашій продукції, спроектованої і створеної справжніми професіоналами. Картинка майбутнього храму вселяє в наші серця радість і відчуття сенсу.

 

Переосмислення підходу до роботи дозволило нам вирости в одну з провідних корпорацій в Китаї з річним оборотом 17 млрд. Доларів США. На початку 2019 року Hisense зайняв шосту позицію в списку «BrandZ TOP 50 CHINESE GLOBAL» (ТОП 50 найбільш популярних китайських брендів у всьому світі »), складеному з залученням компанії Google. За впізнаваності Hisense стоїть в одному ряду з Lenovo, Alibaba Group і Xiaomi.

 

Зараз ми не тільки лідер з виробництва телевізорів на китайському ринку вже 14-й рік підряд, а й багаторазово отримали нагороду топ 10 брендів. Ми перші, хто зробив в Китаї інверторний кондиціонер і зараз входимо в трійку найбільших виробників в світі, випускаючи понад 11 млн. кондиціонерів в рік. Компания створює холодильники, пральні машини, мобільні телефони, POS-термінали, лазерні телевізори та багато іншої електроніки. Ми не тільки самі проектуємо і будуємо багатоповерхові офісні центри та приватні апартаменти в Китаї, але і наповнюємо їх різноманітною електронікою. Наші датчики та електронні пристрої використовуються для побудови Розумних Міст та систем управління міським транспортом – «розумних рішень» для поліпшення добробуту населення, управління інфраструктурою та полегшення повсякденного життя городян.

Частиною міжнародної стратегії Hisense завжди було активне співробітництво в галузі спортивного маркетингу, з метою зростання впізнаваності бренду. Ми стали спонсором багатьох спортивних змагань і команд, наприклад Red Bull Racing в серії «Формула-1», серії NASCAR XFINITY, команди Joe Gibbs Racing і Australian Open.

null

Особливе місце в маркетинговій політиці Hisense було приділено футболу. У липні 2014 року ми стали офіційним партнером SCHALKE 04 – одного з найстаріших німецьких футбольних клубів, з 2016 – офіційним партнером UEFA EURO 2016. Вперше за всю 56-ти річну історію спонсорство було запропоновано компанії з Китаю, потім було спонсорство FIFA 2018. А на спонсорство ювілейного UEFA EURO 2020 та пов’язаний з цим промоушн, компанією буде витрачена сума, близько 1 млрд. Доларів США.

Hisense розширює свою присутність у всьому світі і зміцнює зв’язки з іншими промисловими гігантами. Співпраця компаній Hisense і Hitachi в області виробництва систем центрального кондиціонування триває вже понад 10 років. З 2007 року ми почали спільну роботу з японською компанією Toshiba в напрямку холодильного обладнання. Результатом стала поява технології, яка всім відома, як «Двоконтурна система повітряного охолодження побутових холодильників». Ця технологія вважається однією з кращих розробок в світі в цій індустрії. У 2016 році Hisense купила у компанії Sharp виробничу площу в Мексиці. Цей завод виробляє більше 4 млн. телевізорів на рік. У 2017 році була куплена 95-процентна частка Toshiba Visual Solutions, міжнародного підрозділу Toshiba, що займається виробництвом телевізорів і мультимедійних дисплеїв.

У 2018 році одним з наших придбань стала компанія Gorenje – відомий виробник побутової техніки родом зі Словенії, який входить в десятку найбільших виробників побутової техніки в Європі з виробництвом 1,65 млн одиниць великої побутової техніки щороку.

 

У 2018 році ми прийшли в Україну.

14 грудня 2018 виставковий зал кліматичної техніки і тренінг-центр «Hisense Україна» відкрив свої двері для клієнтів в Києві. Новий об’єкт обладнаний сучасними офісними приміщеннями та виставковою площею, що демонструє переваги мультізональних систем Hisense VRF.

Незважаючи на загальне падіння попиту на VRF-системи в Україні у 2016-2018 роках, станом на 2019 рік, нарешті, намітилися позитивні тенденції. У сегменті комерційної нерухомості VRF-системи, рано чи пізно, замінять менш гнучкі, напівпромислові системи і значно скоротять попит на системи чиллер-фанкойл. Тому, прихід в Україну VRF технологій Hisense-Hitachi дуже своєчасний, адже саме китайська техніка, із застосуванням японських технологій, починає зараз домінувати на VRF ринку в усьому світі.

Hisense – це вже не тільки бренд або група брендів, а компанія-виробник, яка володіє найпотужнішими виробничими площами, маючи 13 заводів в Китаї і власні комплекси в Єгипті, Мексиці, Угорщині, Південній Африці, Алжирі та Франції. Крім цього, у Hisense є 12 науково-дослідних центрів в різних країнах світу, в тому числі і в США. Бажання принести людству щось більше, ніж просто якісна продукція об’єднала понад 75000 однодумців по всьому світу в одну команду Hisense, яка втілює технології майбутнього в сьогоднішню реальність.

 

Hisense – Life Reimagined. Хайсенс – життя переосмислене.