Мінінфраструктури затвердило тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом, що визначає обов’язки його користувачів

Мінінфраструктури затвердило тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом, що визначає обов’язки його користувачів

Мінінфраструктури затвердило тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом, що визначає обов’язки його користувачів

Робоча група з врегулювання персонального електротранспорту при Мінінфраструктури затвердила Тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом, який дає визначення такому транспорту та визначає обов’язки користувачів. Відповідний порядок є у розпорядженні видання ЕП.

Так, персональний електротранспорт є таким, якщо він обладнаний електродвигуном, одним, двома чи трьома колесами, не обладнаний сидінням і призначений для руху однієї особи.

Його маса повинна становити до 20 кг, а потужність двигуна – до 1 кВт. Водночас, незрозуміло, як регулюватимуться транспортні засоби понад ці норми. Наприклад, на українському ринку представлені електросамокати вагою до 40 кг та потужністю понад 2 кВт.

Водночас зазначається, що електротранспорт не підлягає обов’язковій державній реєстрації за умови, якщо його характеристики відповідають визначенню.

В обов’язках користувачів електротранспорту на дорогах є також зобов’язання не перевищувати максимально допустиму масу, встановлену для переміщень на такому транспорті.

Йдеться, крім того, про доволі звичні речі: дотримуватися всіх чинних законів і Правил дорожнього руху, не використовувати такий транспорту під впливом алкоголю, наркотичних засобів тощо.

Також забороняється пересуватися проти напрямку руху, перевозити пасажирів, використовувати мобільні телефони та інші пристрої, їздити на несправному транспорті.

Мінінфраструктури затвердило тимчасовий порядок користування персональним електротранспортом, що визначає обов’язки його користувачів

Під час руху по тротуару користувач зобов’язаний не створювати перешкод для руху пішоходів та надавати їм перевагу у русі.

Залишати електротранспорт можна у місцях, дозволених для паркування велосипедів, якщо для пішоходів залишається понад 2 м для проходу. В інших місцях – якщо це не створює перешкод для інших учасників дорожнього руху.

Заборонено ж залишати електротранспорт на автомобільних парковках, на проїзній частині, під мостами, у парках, на території історичних пам’яток тощо.

Водночас порядок не містить згадки про правові наслідки за недотримання вказаних обов’язків та вимог.

Зазначимо, що в червні КМДА та всі сервіси прокату електросамокатів Києва підписали меморандум, який передбачає зниження швидкості, страховку, захист, техобслуговування тощо. Місяць потому у Верховну Раду внесли законопроєкти №5731 та №5732, які встановлюють основні правила дорожнього руху для електросамокатів, моноколіс, гіроскутерів тощо, а також адміністративні штрафи за порушення цих правил для власників такого транспорту.

Джерело: ЕП

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Похожее

Нагревательные маты Hemstedt — премиальное качество

Многократно немецкий производитель демонстрировал себя с наилучшей стороны, потому что он всегда уделяет особенное внимание качеству и надежности своей продукции. Нагревательный мат Hemstedt всегда соответствует основным стандартам, надежно выполняет непосредственные функции. Главное подобрать под конкретные потребности оптимальные характеристики нагревательного мата. Это обеспечит длительность применения и максимально продуктивное выполнение основных функций. Чем отличаются? Нагревательные маты от […]

Частный пансионат для пожилых в Хмельницком — новые стандарты ухода

Чтобы создать для пожилого человека оптимальные условия, в которых он сможет комфортно почувствовать себя, стоит рассмотреть вариант обращения в дом престарелых Хмельницкий, который имеет проверенную репутацию, знания и все прочие ресурсы. Можно получить гарантию полноценного круглосуточного ухода, способного удовлетворить потребности фактически любого пожилого человека. Дом престарелых: услуги и плюсы Современная сфера услуг, имеющая непосредственное отношение […]