«Дія» подолала позначку у 10 мільйонів користувачів

«Дія» подолала позначку у 10 мільйонів користувачів

«Дія» подолала позначку у 10 мільйонів користувачів

Застосунком «Дія» станом на сьогодні користуються вже понад 10 млн людей — таких результатів вдалося досягти менш як за два роки після запуску проєкту, повідомляють у Мінцифрі.

В Мінцифрі окремо наголосили, що з такою швидкістю не розвивався жоден державний і навіть приватний продукт в історії України. Також у відомстві вчергове нагадали, що «Дія» не зберігає персональних даних користувачів на віддалених серверах, а лише показує ту інформацію про громадянина що вже є у державних реєстрах.

«Унікальність Дії полягає в тому, що вона не зберігає персональні дані користувачів. Вона показує інформацію, яка є про вас у реєстрах. Тому коли у вас не підтягується документ у застосунок, то це важливий сигнал. Виявляється, ви отримали і використовуєте паперовий документ, а його немає в реєстрі».

Мінцифра

Останніми місяцями «Дія» стабільно б’є рекорди за кількістю активних користувачів: у серпні розробники повідомляли про подолання позначки у 6 мільйонів активних користувачів, у вересні їх стало 7 млн, наприкінці жовтня аудиторія зросла до 8 млн, а першого листопада «Дія» подолала планку у 9 мільйонів унікальних користувачів. Високими темпами зростання кількості користувачів проєкт, як вже неоднократно відзначалось, завдячує головним чином COVID-сертифікатам. До речі, у нещодавньому інтерв’ю очільник Мінцифри Михайло Федоров підкреслював, що без «‎Дії» кожен другий COVID-сертифікат в Україні був би підробленим.

Раніше Kantar Україна опублікувала рейтинг найпопулярніших в Україні мобільних застосунків за результатами власного дослідження, окремо відзначивши, що «Дією» вже користується більша частина активних українців.

Тим часом в українській мережі ломбардів «Скарбниці» не проґавили можливість скористатися інфоприводом та опублікували статистику, яка вказує, що кожен третій клієнт ломбарду використовує застосунок «Дія» для ідентифікації.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Похожее

Виды фильтров Google: краткий обзор

Поисковик Google использует фильтры. Речь идет об особых алгоритмах системы. Используя их, она сортирует страницы в поисковой выдаче. Фильтры существуют для определения некачественных ресурсов. Какие сайты считаются некачественными? Те, что не соответствуют правилам оптимизации, установленным поисковой системой. В этой статье поговорим о трех главных фильтрах поисковика и узнаем, как остерегаться их действий при раскрутке проектов. […]